In opdracht van DST heeft Heijmerink Wagemakers een customer experience center technisch ontwikkeld en gerealiseerd voor het hoofdkantoor van Schneider Electric in Hoofddorp. Schneider is expert in de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering.
Om klanten bij de entree van het Nederlandse hoofdkantoor meteen in stijl te verwelkomen en informeren, worden via 6 meter hoge banieren de global trends van de branche weergegeven. Via een tour door het bedrijf maak je kennis met het ‘waarom’ van de Schneider-producten. Grafische panelen sluiten aan bij alle informatie die tijdens de tour wordt gegeven. Op de eerste verdieping kunnen bezoekers kennismaken met Schneider-oplossingen en services via case animaties.
Het ontwerp voor het customer experience center is afkomstig van DST Experience Communicatie. Eind juni is het center feestelijk geopend.
Deel op social media!
Actueel:
Haven van Antwerpen-Brugge
Havenwereld Antwerpen Haven van Antwerpen-Brugge gaat de samenwerking aan met Heijmerink Wagemakers voor [...]
Gisteren de oplevering van de Organon experience!
Samen met Studio Daphne Jansen en XPEX hebben we het afgelopen jaar met veel plezier [...]
‘Op de Kaart’ is feestelijk geopend
Op feestelijke wijze heeft het Nationaal Archief in Den Haag de tentoonstelling 'Op de [...]