In opdracht van DST heeft Heijmerink Wagemakers een customer experience center technisch ontwikkeld en gerealiseerd voor het hoofdkantoor van Schneider Electric in Hoofddorp. Schneider is expert in de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering.
Om klanten bij de entree van het Nederlandse hoofdkantoor meteen in stijl te verwelkomen en informeren, worden via 6 meter hoge banieren de global trends van de branche weergegeven. Via een tour door het bedrijf maak je kennis met het ‘waarom’ van de Schneider-producten. Grafische panelen sluiten aan bij alle informatie die tijdens de tour wordt gegeven. Op de eerste verdieping kunnen bezoekers kennismaken met Schneider-oplossingen en services via case animaties.
Het ontwerp voor het customer experience center is afkomstig van DST Experience Communicatie. Eind juni is het center feestelijk geopend.
Deel op social media!
Actueel:
Maak kennis met Ed Spiller
Van de Outback naar Amsterdam: Ed Spiller zet zich in voor de internationale groei [...]
Universiteit Bergen (Noorwegen): Unieke jubileum tentoonstelling
Unieke jubileum tentoonstelling Universiteit Bergen (Noorwegen): werk in uitvoering Precies 200 jaar geleden, in [...]
Det Grønne Museum Denemarken: Permanente tentoonstelling met spel en beleving
Permanente tentoonstelling met spel en beleving Det Grønne Museum Denemarken: werk in uitvoering Op [...]