Een kaaswalhalla wordt het. Nu worden alle onderdelen nog zorgvuldig getest zodat straks alles doet wat het moet doen, maar binnenkort lopen de bezoekers daadwerkelijk rond in de Gouda Cheese Experience. Iedereen kent de Goudse kaas, echter maar weinig mensen kennen het verhaal erachter. De Gouda Cheese Experience vertelt dat bijzondere verhaal. Heijmerink Wagemakers is in dit project verantwoordelijk voor de productie en realisatie van de experience, het ontwerp komt van DST. We werkten verder samen met Kiss the Frog (interactieve media), WhooHoo (animaties) en Rapenburg Plaza (AV hardware).
De experience is een thematische attractie volgens het ‘walk through’ principe. Er zijn verschillende interactieve opstellingen, waardoor je op een speelse manier als het ware door de geschiedenis van de kaas wandelt. Een bezoekersbeleving waarbij ontdekken, leren en plezier hebben centraal staat.
De opening staat gepland voor het voorjaar van 2020.
Meer informatie: Goudacheese-experience.com
Lees ook ‘Say cheese, say Gouda’
Deel op social media!
Actueel:
Haven van Antwerpen-Brugge
Havenwereld Antwerpen Haven van Antwerpen-Brugge gaat de samenwerking aan met Heijmerink Wagemakers voor [...]
Gisteren de oplevering van de Organon experience!
Samen met Studio Daphne Jansen en XPEX hebben we het afgelopen jaar met veel plezier [...]
‘Op de Kaart’ is feestelijk geopend
Op feestelijke wijze heeft het Nationaal Archief in Den Haag de tentoonstelling 'Op de [...]